À propositu di PVA Chamois Ⅱ

usu:

Asciugamani di vittura

Stu pruduttu adopra a tecnulugia d'alta tecnulugia è u prucessu avanzatu raffinatu; Assorbimentu d'acqua super forte, toccu eccellente. A superficia hè suave è delicata; Nessuna pelusa è segni d'acqua sò lasciati dopu a pulitura.Durable, hè a boutique di bellezza di l'automobile; Adatta per scrubbing: parabrisa. , carrozzeria di vittura, sediu, effettu panel instrument hè assai ideale.

Asciugamani per capelli secchi

Dopu shampooing, applicà una spugna di pelle di cervu à i vostri capelli è massaggiate delicatamente per 30 seconde per asciucà in modu naturali. Da l'usu di l'onda elettromagnetica di asciugacapelli causata da capelli secchi, gialli, bifurcazioni, crack brevi. , Ùn dannu micca i capelli. È l'usu longu pò mantene i capelli più ghjovani è belli.

Asciugamano sportivo

Quandu esercitemu, u corpu scaricherà assai sudore, allora a tovagliola di pelle di cervu hè a vostra prima scelta di prudutti, sempre chì mette una toalla di pelle di cervu nantu à u corpu pò assorbe rapidamente a sudore; Quandu si nata, si mette nantu à u spinu per assorbe l'acqua. è assorbe a sudore, è hè bella è generosa. Pò esse 2 ℃ più bassu di a tovagliola ordinaria in cuntattu cù a pelle è più fresca di a tovaglia ordinaria.Hè un bonu pruduttu per sport è fitness.In i Ghjochi Olimpichi, l'atleti di tutti i paesi utilizanu asciugamani di pelle di cervu.

Salviettine per animali domestici

Ùn hè micca faciule d'asciucà l'animali dopu à piglià un bagnu, è hè faciule fà fà l'animali malatu.Imbulighjate l'animali cù una spugna di pelle di cervu pò pulisce l'acqua nantu à u corpu di l'animali in pocu tempu, facendu l'animali più bella è sana.

Asciugamani di vetru per a casa

L'usu di una spugna di pelle di cervu per pulisce u vetru o u specchiu di u bagnu ùn lasciarà alcuna sustanza fibrosa, a decontaminazione, a rimozione di cenere hè assai forte, senza detergente, pò ancu esse aduprata per pulizziari l'utensili di cucina o a tavola in l'armadiu di disinfezione prima di asciucà a tavola.


Tempu di pubblicazione: 26-ottobre-2021