1. Quandu si pulisce a vittura, i mobili, l'apparecchi di casa, l'utensili di cucina, i sanitarii, u pavimentu, i scarpi, i vestiti, assicuratevi di utilizà una spugna umida, ùn aduprate micca una spugna secca, perchè u spugna secca ùn hè micca faciule di pulisce dopu a brutta. .
2. Cunsiglii spiciali: A tovagliola deve esse pulita in una manera puntuale dopu esse brutta o incollata cù tè (tintura), è ùn pò micca aspittà per a mità di ghjornu o ancu un ghjornu prima di pulisce.
3. Lavà l'asciugamani di piattu ùn pò esse usatu per lavà a pignatta di ferru, in particulari a pignatta di ferru arrugginitu, a ruggine di ferru sarà l'assorbimentu di l'asciugamani, micca faciule da pulisce.
4. Ùn aduprate micca un ferru per ferru a spugna, ùn cuntattate micca più di 60 gradi d'acqua calda.
5. Ùn pò micca lavà cù altre robba in a lavatrice perchè l'adsorption towel hè troppu forte, se lavatu inseme, si appiccicarà à assai capelli, cose brutte. Ùn aduprate micca bleach è tovaglioli di lavatu molle è altri prudutti.
6. S'ellu hè usatu cum'è una spugna di bellezza ùn aduprate micca troppu duru, sguassate bè. (Perchè a spugna di microfibra hè abbastanza bella, 1/200 di a lunghezza di un capeddu, è pulisce bè è hè assai assorbente).
7. L'asciugamani umidi sò più prubabile di putreri chè quelli secchi è per piglià bacteria.
Tempu di post: 13-novembre-2020