Cunniscenza di asciugamani

1. Cutting: a produzzione di asciugamani hè falata da i dui lati di l'anellu;Per fà chì a manu si senti megliu è ottene un bonu effettu di stampa, cusì ci hè vellutu tagliatu.Cutting velvet hè di taglià a mità di l'anellu di fur per fà un effettu fluffy, cusì chì a tovagliola hà e cundizioni ideali di stampa è sensu delicatu.Avà i prudutti straneri sò generalmente obligati à cutà velvet;Perchè taglià i prudutti di velluto dopu a stampa di u culore chjaru, u sensu còmode, è u so svantaghju hè chì i prudutti di tagliu di velluto anu una ligera goccia.Ùn tagliate u pruduttu hè stampatu nantu à u mudellu ùn hè micca detallatu, fate chì l'effettu ùn hè micca ideali, ma u mudellu hè durable, ùn vi preoccupate micca di caccià i capelli;Ma a sensazione hè relativamente povera.

2. Assorbimentu di l'acqua: perchè alcuni asciugamani ùn l'acqua dopu l'acqua?Certi asciugamani succhianu l'acqua quandu tocanu l'acqua?Perchè in u prucessu di trattà a spugna, un tipu d'agente ausiliariu hè utilizatu: softener, chì hè un liquidu, a spugna diventerà assai dolce dopu avè passatu.Ci sò dui tipi: unu hè assorbente;Unu hè micca assorbente.U culore di i prudutti pruduciuti da l'additivi non assorbenti hè relativamente luminoso, cum'è se a superficia hè rivestita cù una capa d'oliu;Cusì assai magre assai brillanti, l'absorzione di l'acqua ùn hè micca cusì bona.

3. Break : Chì ghjè a ruttura ?Hè chì pudete vede à mezu à l'asciugamani in più di l'anellu di lana, ci hè una tela grande o chjuca, sti tovaglioli sò tovaglioli rotti;U so travagliu pò esse prutizianu;Pudete tessi parechji, parechji mudelli.

4. Jacquard: hè in l 'asciugamani pò vede qualchi anellu, qualchi schedariu di tela, sti schedari di tela hè più bassu di l'anellu;Dopu à u prucessu di sviluppu di l'ingegnere, sti cuncavi è cunvessi mostranu una varietà di mudelli è mudelli.U prucessu di sta tovagliola hè più cumplessu, u prezzu hè più altu ch'è i tovaglioli ordinali;A causa di e limitazioni di u prucessu, solu dui culori ponu esse cumminati, è altri culori ponu esse cumminati solu da tintura.U mudellu hè relativamente simplice.

5. Embroider: chistu è pocu più sèmplice, aduprà computer embroider à dà ogni tipu di disignu nantu tovaglioli di bonu pruduttu finitu chì pruducia vale à dì, u sessu ornamentali chì suscita asciugamani è hannu certu valore aghjuntu à u so fà usu.


Tempu di post: 27-oct-2022