Puderaghju prima lavà a mo vittura per asciugà u corpu cù una spugna umida?

Quandu lavà una vittura, a ghjente spessu usa una spugna umida per asciugà direttamente u corpu di prova, in fattu, sta pratica hè assai male.Comu tutti sapemu, quandu u veiculu hè guidatu è parcheghju, certi ogetti aderiscenu à a superficia di u corpu. venenu da a polvara è a sabbia nantu à a strada, a pioggia è a neve, l'agente di rimozione di a neve, u corpu di l'insetti di collisione, micca solu affettanu a bellezza, ma ancu in una certa misura l'erosione di a pittura di vittura.

Aduprate una spugna bagnata per asciugà direttamente, allora l'attaccamentu è l'acqua formanu fangu simili, più a spugna molle di forte assorbibilità, ancu s'ellu ùn sguassate micca finu à a fine o un bucket d'acqua, a spugna residuale nantu à a sabbia hè assai difficiule di pulisce, ripetuta. sguassate nantu à u danni di pittura di vittura hè cuncepibile.

In più, u polvara rolled up in l 'aria, sfracicà rapidamente l'impattu di picculi petri, cusì chì i cicatrici di bullet di pittura di vittura, ma a maiò parte di l'occhiu nudu ùn hè micca evidenti.

Cottura di alta temperatura di u mutore, differenze di temperatura di l'invernu è di l'estate è a fusione di temperatura ripetuta ogni ghjornu, per chì l'adesione di pittura di vittura degenerate gradualmente.

Asciugamani bagnati strofinate pruvà, "fangu" chì hè ligeramente graffia, ancu espansione "colpo", strofinate "aderenza diventerà pittura di vittura povera", cusì sceglie a pulizia curretta, mantenimentu di u veiculu, a vittura per brilla cum'è novu.应用-1


Tempu di post: 14-aug-2020