EASTSUN hà un novu pruduttu, andate!

A tela lazy hè un tipu di tela pulita multifunzionale, prucessu non-tessutu, cù fibra di polpa di legnu originale di alta qualità è fibra di selezzione di qualità alimentaria cum'è materie prime fatte da compostu, ùn aghjunghje micca agenti sbiancanti fluorescenti è materiale dannosu, a so superficia. s'assumiglia à esse un carta ordinariu, dopu à l 'acqua pò ièssiri usatu comu un pezzu di tela pulita, senza pulizziari dopu à usu, finitu cù u tirà, pulita è convenient.Lazy dishcloth pò ièssiri usatu a pulizziari ogni tipu di macchie in a vita, comu pulizziari mobili, pulizia chopsticks, pulizziari tavulini è sedie, hè un dishcloth pratica.

A cucina hè u locu induve i batteri riproducenu più facilmente in una casa.U dishcloth utilizatu in a cucina dannu a pelle è a salute à diversi livelli per un bellu pezzu per via di u cuntattu ripetutu cù e macchie d'oliu.L'apparizione di panni pigri senza dubbitu hà salvatu i persone di a famiglia chì sò occupati in cucina ogni ghjornu.

Materiale PP di polpa di legnu, assorbimentu di l'oliu d'acqua, rotulu appiccicatu à u muru convenientu, design di rottura di punti, faciule d'utilizazione. Mani libere, design addensatu, riutilizzabile, addiu à a cucina grassa, riapparisce fresca è pulita. pò esse lavatu, piatti lavati, ciotole chopsticks è altre vasellame pò esse usatu per asciugà e macchie d'acqua.

1, i vantaghji di tela lazy:

L'assorbimentu di l'acqua di tela lazy, u rendiment di assorbimentu d'oliu hè forte, utilizatu per pulizziari a tavola, tavule, ciotole è altri articuli sò assai convenienti, è a tela lazy hà a tenacità, ùn hè micca faciule da putrezza, di solitu scontra macchie d'oliu stubborn, pò esse u pannu lazy bagnatu, è applicà a quantità ghjusta di detergente per sguassate e macchie d'oliu. I stracci lazy ponu esse usatu una volta è ghjittati senza u risicu di crescita bacteriale; pò ancu esse usatu dopu à lavà cù l'acqua è poi cuntinuà à aduprà, in generale un pannu pigro pò esse usatu per dui o trè ghjorni o più.

IMG_0462(20211019-160624)

Tempu di post: 15-novembre-2021