Caratteristiche di asciugamani in microfibra

1. Assorbimentu di l'acqua alta: a microfibra usa a tecnulugia di lòbulu aranciu per dividisce u filamentu in ottu lobi, cusì chì a superficia di a fibra aumenta è i pori in u tela aumentanu.Cù l'aiutu di l'effettu di assorbimentu di u core capillare, l'effettu di assorbimentu di l'acqua hè rinfurzatu, è l'assorbimentu d'acqua è l'asciugatura rapida diventanu e so caratteristiche notevuli.Decontaminazione forte: A finezza di a microfibra cù un diametru di 0,4um hè solu 1/10 di quella di a seta vera.A so sezione trasversale speciale pò catturà più efficacemente e particelle di polvera quant'è uni pochi di microni, è l'effettu di a decontaminazione è a rimozione di l'oliu hè assai evidenti.

 

2. Nisuna depilazione: filamentu sinteticu d'alta forza, micca faciule da rompe, mentre usa u metudu di tessitura fina, senza filu, ùn caccià micca l'anellu, a fibra ùn hè micca faciule per cascà da a superficia di a spugna.Longa vita: a causa di a forza di fibra superfine, a tenacità, cusì hè a vita di serviziu di a vita di serviziu di a tovagliola ordinariu di più di 4 volte, parechje volte dopu à lavare sempre invarianza, à u listessu tempu, micca cum'è a proteina di fibra di polimerizazione di macromolecule di fibra di cotone. l'idrolisi, ancu s'ellu ùn hè micca seccu dopu l'usu, ùn hà micca muffa, rot, hà una longa vita.

 

3. Facile à pulizziari: quandu si usa una spugna ordinaria, soprattuttu una spugna di fibra naturale, a polvera, grassu, terra è cusì nantu à a superficia di l'ughjettu struttu serà direttamente assorbita in l'internu di fibra, è ferma in a fibra dopu. usu, chì ùn hè micca faciule da sguassà.Dopu avè usatu per un bellu pezzu, ancu indurirà è perde l'elasticità, affettendu l'usu.È a spugna di microfibra hè l'adsorption di terra trà a fibra (piuttostu cà a fibra interna), accumpagnata da a microfibra alta densità è densità, cusì a capacità di adsorption hè forte, dopu l'usu solu cù l'acqua o un pocu detergente pò esse puliti.

 

4. Senza sbiadimentu: u prucessu di tintura adopta TF-215 è altri agenti di tintura per i materiali in microfibra, chì a tintura lenta, a tintura di trasferimentu, a dispersione à alta temperatura è l'indici di sbiadimentu anu righjuntu i standard stretti di u mercatu internaziunale di l'esportazione, in particulare i so vantaghji di senza fading. , cusì chì ùn porta micca u prublema di decolorizazione è a contaminazione quandu si pulisce a superficia di e merchenzie.


Tempu di Postu: Sep-07-2022