Quante volte lavate a vostra vittura?

Lavà a vostra vittura una volta à settimana hè megliu

Ci hè duie situazioni in l'usu di ogni ghjornu di vitture.Certi prupietari lavanu e so vitture ogni dui o trè ghjorni per via di u so amori di a pulizia, ma certi prupietari ùn lavanu micca i so vitture una volta in parechji mesi. .General polvara flottante, cù piuma di piuma o mop capelli mop duzina sanu sanu can.Ma in casu di polvara, fangu, piova, etc., cunduttori avissi a pulizziari i so veiculi u più prestu pussibule.

Omi chì lavanu a so vittura

1, ùn lavate micca a vittura prima chì u mutore hè rinfriscatu bè, altrimenti farà u mutore invechjatu prematuru.

2, ùn lavà a vittura in tempu friddu, una volta l 'acqua pruvucarà a rupture film coating vernice.

3, evite l'usu di l'acqua calda, liscivia è alta durezza di l'acqua lavate a vittura, perchè dannu a vernice, secca lasciarà tracce è film nantu à a superficia di u corpu.

5, evitari asciugà u corpu cù un rag, s'è vo vulete asciucàrisi, l 'applicazzioni di spugna, asciugà a prova deve seguità a direzzione di l'acqua, da cima à fondu asciugà.

6, evite l'usu indiscriminatu di detergenti, macchie di vittura, cum'è asfaltu, macchie d'oliu, uccelli, sterco d'insetti è cusì, l'applicazione di spugna immersa in un pocu di kerosene o benzina asciugà delicatamente, è poi chjappà a pasta di lucidatura in u locu asciuttu. , fate u so lustre u più prestu pussibule.

7, evitendu cù e mani sporche grasse toccu a superficia, cusì faciule da lascià nantu à a superficia di a pittura o a pittura fade prematuremente.

8. Se u pneumàticu o l'anellu di u hub hè macchiatu cù l'oliu, pulisce cù l'agenti di descaling è poi spruzzate cù l'agentu di mantenimentu di pneumatici.

Lavaghju à manu


Tempu di Postu: 27-Nov-2020