Cumu ghjudicà a qualità di asciugamani

Prima, l'osservazione di l'apparenza: a cucitura di l'asciugamani hè bella, l'orlu hè pulito, a larghezza hè consistente, horizontale è verticale, micca oblicu è micca torciata, a stretta hè coherente, l'altezza di i capelli hè pulita, l'anellu di velvet hè ghjustu;Asciugamani à u livellu di l'ochji, anellu di velluto luminoso è pulitu, a purga esterna di filu rara hè bona.Culore puri brillanti, senza a prufundità di u fenomenu irregolare avia megliu.

 

Siconda, toccu di a manu: una bona tovagliola di cuttuni si sente fluffy, soft è senza sensazione liscia.Mantene in u pugnu morbidu è elasticu, batte senza filu.

 

Terzu, l'odore: I boni tovaglioli ùn anu micca odore.S'ellu ci hè un odore di candela o ammonia, indica troppu softener;Se ci hè u gustu agria, u valore PH pò esse più di u standard;Sè ci hè un gustu piccanti, significa chì l 'usu di un agenti fixing chì cuntene formaldehyde, precipitazione formaldehyde free.

 

Quartu, misurazione hygroscopicity: towel appiccicate, a manu dipped in acqua à l 'asciugamano, l 'acqua ùn roll off, indettendu rapida absorption è diffusion, bona hygroscopicity;Se ci sò gocce d'acqua, hè suggeritu chì a tovagliola in l'overdose di softener o raffinazione insufficiente.

 

Quintu, a solidità di u culore: i primi 80 ℃ o più d'acqua calda in u bacinu, è dopu in a tovagliola su è lavatu marea.L'acqua in u bacinu ùn hè micca scoloritu ancu;S'ellu ci hè un culore di caduta, indica chì a qualità di stampa è di tintura hè povira è dannusu per a salute umana.

Dunque, ricumandemu di pruvà à cumprà tovaglioli in grandi centri commerciali, supermercati o magazzini, è sceglite i prudutti di i pruduttori regulari.U pruduttu di a tovagliola qualificata hà a marca standard, indica u fabricatore, u locu d'origine, u numeru di telefunu, a marca, u standard d'esekzione, u metudu di lavatu è cusì, è u prezzu hè raghjone, i soldi valenu a pena.


Tempu di Postu: Aug-25-2022