Panno di pulizia di cucina in microfibra Coral Velvet

Microfiber Coral Velvet panno per pulizia cucina

MATERIALE MICROFIBRA】Fattu di microfibra di velluto corallo ultra-fine morbido e altamente assorbente, senza tessuto, chì ùn hè micca faciule da lanuscia è sbiadisce, ùn graffia micca i pitture o lascerà minusculi graffi nantu à a superficia durante a pulizia di tavulini, vetri è materiali delicati. .

FORTE ASSORBENTE E PULIZIA】 I stracci di pulizia anu una super capacità di assorbimentu d'acqua è d'oliu, chì ponu assorbe rapidamente e macchie di liquidu o d'oliu per ottene facilmente l'effettu di pulizia più perfettu.

1

AMPIA UTILIZZO】 Adatta per a pulizia di polvere, sporcizia, macchie, macchie d'oliu, impronte digitali nantu à a tavola di cucina, mobili, bagnu, vittura, finestre, apparecchi elettrici.

2

PULIZIA FACILAMENTE】 L'asciugamani in microfibra sò sicuri per lavastoviglie è lavatrice per un usu ripetutu è ponu asciugà rapidamente. Pudete riutilizà questi asciugamani per portà comodità è rapidità à i vostri bisogni di ogni ghjornu.

5

PACK OF3Utilizenducinturaimballaggio, squisita è compacta, per assicurà chì avete una alta qualità di stoffa di cucina towels.Comes cù3 differenteculori è3 pezzi difasciu(35 cm × 35 cm/14x 14inch) chì sò convenienti per scopi diversi.

白背景2


Tempu di posta: 07-07-2022