Un asciugamano in microfibra pò "respirare"

A tela di spugna di fibra superfine hà una bona morbidezza, aspettu imitazione pelle di cervu, bona secchezza, effettu vellutatu di pelle di pesca, bona verticalità è eccellente rendiment di splitting.Stu tipu di materiale hè largamente utilizatu, è pò esse largamente utilizatu in vestiti, pulizziari, asciugatura, pelle artificiale è altri prudutti di trasfurmazioni.

Tuttu u mondu deve usà asciugamani ogni ghjornu, ma assai materiale di a tovagliola hè faciule fà male à a pelle, male per u mantenimentu di a pelle, è in microfibra terry morbida, liscia micca ferma, molle cà u cuttuni, è u materiale di a tovagliola per aduprà frescu è cunfortu, sperti chjamati tovagliola di respirazione, sia in a primavera è l'estate, o u vaghjimu è l'invernu, ponu lascià una persona usu di salute.

A tela di spugna di fibra superfine hà ancu un effettu antibacterial, a rata di bactericida hè di circa 75%, chì hè incomparabile à l'altri materie prime tessili, è a capacità anti-ultravioletta di a fibra superfine hè centinaia di volte quella di u cuttuni.

tdb (1)

Microfiber Terry soft delicatu, dropping, soft luster, cù a capacità Gao Qingjie, high water absorbability, high oil-absorbability resina, usata per fà l'esportazioni asciugamani dopu a tintura è a finitura, à a famiglia, shopping mall, hotel, uffiziu, lochi publichi u travagliu pulitu hà. purtatu u novu cuncettu, u pruduttu hà sappiutu cumplettamente sguassate l'uggetti è l'adsorption nantu à a superficia di impurità cum'è a polvera, a sabbia, a terra è e macchie facilmente pulite, veramente un lavatu a reta, soprattuttu datu a so prestazione di assorbimentu di umidità di secca rapida. , cù un largu spaziu per u sviluppu in u campu di a pulizia.

Cù u sviluppu di l'ecunumia mundiale è u migliuramentu cuntinuu di u standard di vita di e persone, a dumanda di pelle cresce annu per annu.

Tuttavia, dopu à l'entrata in l'anni 1990 di u 20u seculu, tutti i paesi di u mondu anu aumentatu a forza di a prutezzione di l'ambiente, è implementatu e misure per restaurà l'ecologia, cum'è rinvià i terreni agriculi à u boscu, riturnendu u pastore à l'erba, risultatu in una diminuzione di a pruduzzioni di pelle annu. dopu à l'annu.

1.2

Avà u mercatu di vendita di terri di fibra superfine, micca solu categurie aumentate, u disignu di u produttu, u sviluppu funziunale mostra ancu una tendenza di sviluppu multi-angulu.

Questu pò esse vistu da l'abitudini di cunsumu di i cunsumatori di l'acquistu di tovaglioli di microfibra: da compra casuale à compra di marca;

Da una famiglia chì sparte una tovagliola à suddivisioni da a testa à i pedi;

Da cambià una spugna ogni annu à cambià una spugna ogni pochi mesi;

Da l'unicu esigenze per ottene u scopu di purificazione à a ricerca di a cumminazione di moda pratica è individuale;

Da i bisogni di ogni ghjornu à i rigali, u cambiamentu continuu di a dumanda di i cunsumatori per a tovagliola in microfibra pare indicà un spaziu largu per u sviluppu futuru di u mercatu di asciugamani in microfibra.

tdb (3)

Oghje, ùn importa ciò chì i ghjovani volenu perseguite un sensu di moda è personalità, ancu a tovagliola di microfibra ùn hè micca escepzione.L'asciugamani in microfibra adopta u disignu classicu chì combina classicu è moda, mudellu squisitu, tecnulugia squisita, simplice è revela u soffiu di moda, gustu istantaneu.

U Populu Cinese enfatizà a reciprocità, è u sviluppu di a cultura di rigalu hè arricchitu in cunseguenza.Influenzatu da a tendenza di tessili di casa orientati à u rigalu, u campu di scatula rigalu di micro-fibra, cum'è un ramu di categuria di tessili di casa, hà ancu cuminciatu à esse favuritu da e persone.

L'asciugamano in fibra superfine hà una bona morbidezza, aspettu imitazione pelle di cervu, bona secchezza, effettu di vellutu di pelle di pesca, bona verticalità è eccellente rendiment di splitting.Stu materiale hè largamente utilizatu è pò esse largamente utilizatu in a robba, a pulizia, a pulitura, a pelle artificiale è altri prudutti di trasfurmazioni.

Tuttu u mondu deve aduprà asciugamani ogni ghjornu, ma assai materiale di a tovagliola hè faciule fà male à a pelle, male per u mantenimentu di a pelle, è a toalla in microfibra hè suave è liscia, micca ferma, molle di u cuttuni, è u materiale di a toalla à aduprà. frescu è cunfortu, sperti chjamati tovagliola di respirazione, sia in a primavera è l'estate, o u vaghjimu è l'invernu, ponu lascià una persona usu di salute.


Tempu di Postu: Feb-26-2021