Asciugamano per asciugare in microfibra 40 * 40 cm 1200 GSM super peluche ultra-morbido premium

Asciugamano in microfibra premium Fattu di materiale in microfibra ultra spessa 1200 GSM (80% poliester, 20% poliamide), senza pelucchi, senza macchie, senza strisce, senza turbinii, senza graffi, i colori brillanti mette in evidenza a terra;vi mostra quandu u turnàè asciugà e vostre vittureper evità scratch pittura di vitturaaltezze di peluche per una versatilità illimitata.

3

Questi asciugamani in microfibra ultra spessa riduttanu u tempu di asciugatura. rendenu u vostru travagliu assai più faciule è più veloce.Vi aiuta à fà un travagliu fenomenale di mantene a vostra vittura impeccabile, è lasciate daretu à una bella lucentezza nantu à a vostra vittura, vi maravigliate di quantu hè più faciule per sguassà i residui versus asciugamani convenzionali.

 1200 GSM 绿色

Pannu in microfibra super assorbente

- Asciugatura di asciugatura di vittura in peluche à doppia latu pò assorbe u liquidu istantaneamente è 5-6 volte più di una tovaglia di asciugatura tradiziunale. Pudete pruvà à strizzate l'acqua dopu avè fattu u latu di a vostra vittura, senza acqua goccia!

 I clienti di ritornu ci anu dettu chì anu risparmiatu u 50% di tempu nantu à l'asciugatura di a vittura.

 Specificazione:

Dimensioni: 15,75 inch x 15,75 inch / 40 cm x 40 cm

 Opzioni di pacchettu: 1PC, 2PCS, 3PCS

Densità: 1200 GSM


Tempu di post: 28-jun-2022