Cunniscenza prufessiunale di asciugamani in microfibra

L'invenzione di a tela di microfibra

Ultrasuede hè statu inventatu da u duttore Miyoshi Okamoto in u 1970. Hè statu chjamatu una alternativa artificiale à suede.E u tela hè versatile: pò esse usatu in moda, decorazione di l'internu, automobile è altri dicurazioni di veiculi, è ancu applicazioni industriali, cum'è per esempiu. tessuti protettivi per i dispositi elettronici.

Circa i pruprietà di superfibres

Microfiber hà un diametru assai picculu, cusì u so stiffness piegatura hè assai chjuca, u sintimu fibre hè particularmente suave, cù una funzione di pulizia forte, effettu waterproof è breathable.Microfiber hà parechji pori microscòpichi trà microfibers, furmendu struttura capillary.S'ellu hè trasfurmatu in tela di tovagliola, hà una alta assorbimentu d'acqua.Dopu avè lavatu a vittura, una grande quantità di acqua eccessiva pò esse rapidamente secca cù asciugamani di microfibra.

Grammatura

U più altu u pesu di u tessulu, u megliu a qualità, u più caru u prezzu; À u cuntrariu, u tessulu pisanti gramma bassu, prezzu bassu, a qualità serà poveru.Pesu grammu hè misurata in grammi per metru quadru (g / m2) , abbreviated FAW.U pesu di tela hè in generale u numeru di grammi di pesu di tela in metri quatratu.U pesu di tela hè un indice tecnicu impurtante di tela superfibre.

Tipu di granu

In l'industria di bellezza automobilistica, ci sò trè tippi principali di panni in microfibra: capelli lunghi, capelli corti è waffle. I capelli lunghi sò principarmenti usati per u passu di a cugliera di l'acqua di grande superficie; Capelli corti per u processu di dettagli, asciugatura di cristalli è altri passi; principarmenti usatu per a pulizziari è asciugà i vetri

Dolcezza

Perchè u diametru di i tessuti di fibra super fina hè assai chjuca, hè assai faciule d'avè una sensazione assai morbida, ma a mollezza di l'asciugamani chì producenu diversi fabricatori hè diversa è uguale, a tovagliola cù una morbidezza megliu lascia graffià più micca facilmente quandu sguassate, ricumandemu. per aduprà a tovagliola cun più dolcezza.

Prucessu di orla

Cuciture satinate, cuciture laser è altri prucessi, generalmente ponu ammuccià u prucessu di cucitura pò riduce i graffii nantu à a superficia di pittura.

Durabilità

U megliu a qualità di a tela di microfibra ùn hè micca faciule per perdiri i capelli, dopu à parechji lampi ùn hè micca faciule d'endurisce, stu tipu di durabilità di tela di microfibra hè più longa.

U tela di fibra superfine hè di solitu in forma di fibra, è a so finezza di seta hè di solitu solu un vintisimu di quella di a seta di poliester ordinariu.In cuntrastu, u tela di fibra superfine hà una zona di cuntattu più grande cù a superficia per esse pulita! L'area di cuntattu più grande dà à a fibra ultrafine un megliu effettu di eliminazione di polvera! Dopu avè lettu stu articulu, avete amparatu cunniscenze pertinenti?

 


Tempu di pubblicazione: 14-settembre-2021