A diffarenza trà una spugna di cuttuni è una spugna di microfibra per l'assorbimentu d'acqua

I tovaglioli di cuttuni è i tovaglioli di microfibra sò dui spazii completamente diffirenti di l'assorbimentu d'acqua.

U cuttuni stessu hè assai assorbente, in u prucessu di fà i tovaglioli sarà contaminatu da una sustanza oliu, in u principiu di l'usu di tovaglioli di cuttuni puri ùn assorbe micca l'acqua, dopu à trè o quattru volte dopu à l'usu di sustanzi oleosi ridotti. diventa sempre più assorbimentu d'acqua.

tdb (2)

Asciugamani in fibra ultrafine hè u cuntrariu, l'effettu di l'assorbimentu di l'acqua in u stadiu iniziale hè straordinariu, in u passaghju di u tempu, a fibra indurisce fragile, a so prestazione di assorbimentu d'acqua hà ancu cuminciatu à taglià, una espressione di una frase: asciugamani di cuttuni puri usanu più assorbimentu d'acqua, panni in microfibra. più usu più ùn assorbe l'acqua.Di sicuru, una spugna super-fibra d'alta qualità pò durà almenu a mità d'annu d'absorzione d'acqua.

tdb (3)

I tovaglioli di fibra superfine sò fatti di 80% poliester 20% nylon, è a so durabilità di l'assorbimentu di l'acqua dipende interamente da u cuntenutu di nylon, ma perchè u nylon hè quasi 10.000 yuan più caru di u poliester in u mercatu.Tanti affari in ordine di salvà i costi à riduce ingredienti nylon, o ancu 100% tovagliola poliester puri à impersonate, tali effettu assorbimentu acqua asciugamano, ma u so tempu absorption acqua hè menu cà un mese.Allora assicuratevi di sceglie l'asciugamani adattatu per voi stessu.

Eastsun guarantisci chì tutti i nostri asciugamani super-fibra sò fatti di materiale reale è ùn avemu mai aduprà i materiali cattivi cum'è materiali superiori per ingannà i cunsumatori.

tdb (1)

In questa età di trasfurmazioni piena di sfide è opportunità, pensemu è agisce sempre cun un sensu elevatu di rispunsabilità è sensu di missione per esplorà seriamente u sviluppu durevule di HEBEI EASTSUN INTERNATIONAL CO., LTD.Pigliate a teoria di gestione di 'Persunal cum'è fundamentale, Innuvazione cum'è forza motrice.A sincerità cum'è a vita, aumenta a competitività generale continuamente, furnisce un pruduttu più sanu, un serviziu di più alta qualità.Realizeremu l'avanzamentu cullettivu di u valore di l'azionisti, u valore di u persunale è u valore di u cliente.


Tempu di Postu: 22-Jan-2021