A differenza di trama è urditura di u tissu

(1) se u tela hè identificatu cù un bordu di tela, a direzzione di filatu parallela à u bordu di tela hè warp, è l'altra parte hè trama.

(2) sizing hè a direzzione di u warp, micca sizing hè a direzzione di a trama.

(3) In generale, quellu chì hà una densità alta hè a direzzione di u warp, è quellu cù una densità bassa hè a direzzione di trama.

(4) Per i panni cù segni evidenti di sley, a direzzione di sley hè warp.

(5) Tessutu a mità di filu, di solitu a direzzione di urdimentu di u filu, a direzzione di filatu unicu hè trama.

(6) Se a torsione di u filatu di u filatu unicu hè diversu, a direzzione di torsione Z hè a direzzione di urdimentu, è a direzzione di torsione S hè a direzzione di trama.

(7) Se e caratteristiche di u filatu di urdimentu è di trama, a direzzione di torsione è a torsione di u tela ùn sò micca assai diffirenti, allura u filatu hè uniforme è u lustre hè una bona direzzione di urdimentu.

(8) se a torsione di filatu di u tela hè sfarente, a maiò parte di a torsione grande hè a direzzione di urdimentu, è a piccula torsione hè a direzzione di trama.

(9) Per i tessuti di tovaglioli, a direzzione di filatu di l'anellu di filu hè a direzzione di urdimentu, è a direzzione di filatu senza anellu di filu hè a direzzione di trama.

(10) Tessutu sliver, a direzzione sliver hè di solitu in a direzzione di u warp.

(11) Se u tela hà un sistema di filati cù parechje caratteristiche diffirenti, sta direzzione hè warp.

(12) Per i filati, a direzzione di i filati torciati hè urditu, è a direzzione di filati non-torciati hè trama.

(13) Trà l'intrecciati di e diverse materie prime, in generale di cuttuni è lana o tessuti intrecciati di cuttuni è linu, cuttuni per filati di urdi;In a lana è a sita intreccia, a sita hè filatu di urdi;Seta di lana è cuttuni intrecciati, seta è cuttuni per urdi;In u materiale intrecciatu di sita naturale è filata di sita, u filu naturali hè u filatu di urdi;Seta naturale è rayone intrecciate, sita naturali per u warp.Perchè l'usi di u tela sò assai largu, variità sò ancu assai, a materia prima di u tela è i bisogni di a struttura urganisazione sò diverse, cusì in u ghjudiziu, ma ancu secondu a situazione specifica di u tela per decide.


Tempu di post: Feb-24-2022