Lavà a vittura cusì arruvinà a vittura!

Cars parcheggiatu fora sò liate à cullà assai di polvara, chì và in manu cù a cola.Ùn hè micca necessariu per a maiò parte di i pruprietarii di vitture s'ellu andemu à un lavaggiu prufessiunale ogni ghjornu. Tanti prupietari piglianu uni pochi di asciugamani cù a vittura, truvata. a vittura dopu à a cendra, cleaning.This puntuale cuscenza di sempre pulisce a vostra vittura hè bona, ma ùn hè micca l 'approcciu dritta.

 22.4

In l'inquinamentu di l'aria sempre più seriu d'oghje, quandu a materia particulata sospesa vola liberamente in l'aria, a superficia di a vittura serà cuperta di polvera una volta chì scontra u clima ventu. direttamente, pruvà à asciucàrisi sti terra, ùn pinsava di carrozzeria di più asciugà più fiore, divintatu eventualmente "cicatrice è cicatrice".

 timg

I seguenti presenta un pocu di u modu currettu per pulizziari l'auto: 1, l'acqua pulisce a superficia di a vittura hè u megliu modu, l'acqua pò lavà u polu dipositu, a polvara in l'azzione di u flussu di l'acqua pò lascià a superficia liscia, è l'acqua. impattu di attritu cù a pittura di vittura.2, in modu di rinfurzà a resistenza à l'usura di a pittura di vittura, pudete regularmente cera a vittura, sigillatura di trattamentu glaze, questu pò formate una film protettiva trà a pittura di vittura è l'aria, riduce i danni. di polvere à a pittura di a vittura.

 Lavaggiu di vittura.

A spugna aduprata in u lavatu di vittura hè ancu squisita.A spugna di bassa densità aduprata in i buttreghi di bellezza di l'auto high-end pò ammuccià più sabbia durante a pulizia è riduce a produzzione di scratch in a superficia di pittura.

Omi chì lavanu a so vittura

Dentru è pulita, ci sò parechje manere, per esempiu, cumu si sente chì a vostra vittura ùn hà micca cuminciatu à accelerà rapidamente, allora pò esse u risultatu, troppu depositu di carbone à questu tempu solu bisognu di un cambiamentu d'oliu à u listessu tempu à unisce à u "net" depositu di carbone, è tandu fate a vostra vittura curriri di più di deci minuti, spegne a vittura, mette oliu mutore pulito, poi aghjunghje oliu, prublema solved.There hè per via di l 'usu eccessivu di aria condizionata, risultatu in a polvara in u pipa di vittura, gap, affettanu u calore, è ancu danni à u circuit internu, sta volta à esse prontu à pulizziari cola molle, cleaning.Just puntuale bastone in un locu polvara è strappa.


Tempu di pubblicazione: 23-ottobre-2020