Chì sò i passi per lavà a vittura?

U lavatu di l'auto deve esse attentu à i passi, altrimenti hè faciule di rompe a pittura di vittura è affettà l'aspettu.Vi dicu semina per lavà a vostra vittura cum'è seguente:

1. Prima caccià u pad internu di vittura è pulizziari.

1.22-1

2. Lavate a superficia di a vittura cù l'acqua, è lavate cù cura intornu à i pneumatici è daretu à i roti, perchè questu hè u più bruttu.

1.22-3

3. Dopu chì tutta a vittura hè bagnata, aduprate un pannu di microfibra molle immersa in u liquidu di lavaggio mistu, è asciugà a vittura sana cù cura.Asciugà a parte anteriore di a vittura cù più cura.

H2d451c92ea8b4569bcf95207f07a26efb

4. Allora sciacquate u liquidu di lavà da a vittura cù l'acqua.

5. Cunduce a vittura in un locu più pulitu è ​​​​utilizate un tela di microfibra super assorbente d'acqua per assorbe e gocce d'acqua nantu à a superficia.

74.32

6. Asciugà l'acqua cù una spugna di microfibra per i dettagli.

4.4

7. Asciugà tutti i vetri includenu l'internu è l'esternu cù un camoscio genuu o una spugna di vetru di microfibra.

7

8. Asciugà u pannellu di strumenti cù un straccio di microfibra.Hè megliu preparà una buttiglia di cera di u pannellu di strumenti à i tempi ordinali.Aduprate un pocu, ma spruzzate parechje volte per prutege l'instrumentu è a so bellezza.

1.22-8

9. Asciugà i cuscinetti di u pede in a vittura cù una spugna super fina è pulisce l'internu di a porta.

72.24

10. Infine, pigliate un bucket d'acqua pulita è utilizate una spazzola per pulisce a superficia di i pneumatici.Attenti à ùn sottovalutà questu.Perchè i pneumatici sò puliti, tutta a vittura pare esse pulita, per quessa hè impurtante di pulizziari i pneumatici.


Tempu di Postu: 22-Jan-2021