Cos'è un asciugamano da tè

Cos'è un asciugamano da tè

A tovaglia hè ancu chjamata "tela di tè".Asciugamani di tè sò principarmenti fatti di cuttuni, linu, etc. Asciugamani di cuttuni sò a megliu scelta, soprattuttu per avè una bona absorption d'acqua è senza odore peculiar.Hè adupratu per sguassate u sucu di tè è e macchie d'acqua durante a preparazione di tè, in particulare u sucu nantu à u muru è u fondu di a teiera è a tazza di tè.Mettite nantu à a tazza di tè.

Dui, u rolu di a spugna

A tovaglia hè un utensili indispensabile in u prucessu di fà u tè.A cerimonia di tè seguita l'idea di "orientazione di l'ospiti", è una spugna di tè hè u trasportatore per sprime u rispettu à l'invitati.A vera connotazione di a tovagliola hè di fà avè u modu di ospitalità chì l'ospiti volenu.

L'asciugamani sò usati per asciugà e macchie di tè o d'acqua da l'esternu o u fondu di un set di tè.L'usu frequente di strofinate per asciugà u fondu di a tazza, u fondu di a tazza, u fondu di a tazza fiera è l'altri utensili di tè hè di impedisce à queste parti di l'utensili di purtari l'acqua da u vassou di tè, quandu a zuppa, u tè versando in u tè, i bevitori di tè pruduce impuru. sintimentu.


Tempu di Postu: 10-Jan-2022