Chì strumenti avete bisognu per pulizziari a vostra vittura?

1.Asciugamani in microfibra: perchè l'urganizazione hè assai delicata, ùn mai dannà a vittura quandu pulisce a vittura. U pruduttu hà una capacità d'assorbimentu d'acqua super, a capacità d'assorbimentu d'acqua hè 610 volte quella di una tovaglia ordinaria, hè 23 volte quella di una tovaglia di pelle di cervo.A tovagliola di vittura in u lavatu di vittura, ùn serà micca cum'è i capelli di asciugamani generale. Stu tipu di asciugamani di vittura hè abbastanza populari à l'esteru, soprattuttu adattatu per i vitture di alta qualità.263

2.Guanti di Chenille: Microfibra morbida per scrubbing delicatu è wiping.It vene cun un bracciale elasticu chì si adatta comodamente à u polsu.Microfibre riutilizzabili è lavabili catturanu a polvera è a terra durante l'asciugatura.Eliminate u grassu, a terra è a terra stubborn quandu hè bagnata.

w7

 

3.Spugna di Chenille Mesh: Spugna di lavaggio a doppia azione, super-assorbente cù i lati di rete di nylon duru per lavare è facilità di rimozione di bug. , sporcizia è sporcizia ostinata quandu hè bagnata. Setole in microfibra morbida è senza fuzz.

99999

4.Tire spazzola: u cuntattu direttu cù ogni tipu di superficia strada facilmente attaccatu à una varietà di terra nantu à a superficia di a strada, sta terra invaderà l'internu di a gomma di pneumatici causata da l'anziane, cusì a pulizia di i pneumatici hè indispensabile.

2.21


Tempu di post: 27-May-2021