Qualessu tipu di guanti sò adattati per lavà a vittura?

U lavaggiu di vittura ùn hè micca difficiule, ma pudete fà u travagliu assai più faciule da cumprà guanti di pulizia d'alta qualità.Aghjunghjite un pocu di sapone, un bucket o dui è un pocu di acqua, è pudete avè una vittura brillanti è pulita.Scuprite a nostra selezzione di prudutti per truvà i migliori guanti di lavaggio auto in u mercatu.

3
I guanti di pulizia in microfibra di Chenille sò una scelta populari trà i dilettanti di l'auto.I guanti di microfibra di lavaggio di l'auto anu parechji viticci, chì ponu purificà bè.I migliori guanti di lavatura di microfibra avarà microfibra d'alta densità, perchè pò assorbe più acqua.Guanti di pulizia di qualità più bassa ùn ponu micca bè, o peggiu, ponu dannà a pittura di u veiculu.
 7.1

I guanti di lavatura di lana sò generalmente assai morbidi è e fibre longu sò assai morbidi.Hè improbabile di graffià o dannu u travagliu di pittura di u vostru veiculu.Sò assai efficaci per sguassà a terra accumulata.I guanti di lana d'agnellu per lavare l'auto sò una bona scelta, ma pò esse micca durabile cum'è a microfibra.À u tempu, ponu esse rimpiazzati è hè difficiule di mantene pulita.
I guanti di lavatu sintetici sò soffici cum'è i guanti di lana, ma duranu più longu è sò più durable.Ùn sò micca assorbenti cum'è fibre superfine.U so rendiment di pulizia hè ancu un pocu peghju.Tuttavia, a so rata di degradazione ùn hè micca cusì veloce cum'è i guanti di lana.I guanti sintetici venenu in parechje forme, dimensioni è materiali.
w7

Quandu sceglite una spugna per lavare l'auto, fate attenzione à a lunghezza di a fibra.I guanti di lana sò generalmente fibri più longu, facenu assai efficaci per assorbe a polvera è a terra è alluntanassi da a superficia.L'altri tipi di guanti sò generalmente fibri più brevi, chì ùn ponu micca sguassà completamente a polvera.
Hè 80% fibra di poliester è 20% fibra di poliamide.Hè lavabile in lavatrice, pò esse usatu in vitture, camioni, motociclette, navi, RV, è ancu in casa.


Tempu di Postu: Feb-20-2021