Cunsiglii di mantenimentu di vittura invernale

1. Sustituite o aghjunghje antifreeze in tempu.In l'invernu, a temperatura esterna hè assai bassu.Se u veiculu vole funziunà nurmalmente, deve avè abbastanza antifreeze.Altrimenti, u cisterna di l'acqua serà congelatu è u veiculu ùn sarà micca circulatu nurmale.L'antifreeze deve esse trà MAX è MIX, è deve esse rimbursatu in u tempu.

 

 

2. Cambia l'acqua di vetru in anticipu.In l'invernu, quandu lavate u parabrisu di fronte cù l'acqua di vetru, duvemu aduprà l'acqua di vetru di bona qualità, perchè quandu lavate u vetru, ùn hè micca congelatu.Altrimenti dannu u wiper, ma ancu affettanu a linea di vista di u cunduttore.

3, verificate se l'oliu hè abbastanza.Inguernu in u funziunamentu nurmale di a vittura, l'oliu ghjoca un rolu maiò, prima di l'arrivu di l'inguernu deve vede attentamente s'ellu u calibre d'oliu hè in u normale.Vede se a vostra vittura hà bisognu di un cambiamentu d'oliu?Pudete cambià l'oliu secondu u chilometru in u manuale di mantenimentu.

4.se a neve hè pisanti, a vittura hè cuperta di neve spessa, in a pulizia di a neve nantu à u parabrisu di fronte, fate cura di ùn soffià u vetru cù arnesi affilati, in particulare u wiper, ùn deve micca apre prima di scongelu, altrimenti si romperà. u wiper.

 

 

5.Winter guida, micca necessariamente a vittura geotermali uriginale, lassari la vittura marchjà lentamente vittura calda, ùn carburante a porta.Perchè a viscosità di l'oliu aumenta in l'invernu, u ciculu hè assai lentu, vittura calda pò assicurà chì l'oliu di u veiculu, l'operazione antifreeze in u locu, riduce l'usura di u veiculu.

 

6. aghjustà a prissioni pneumatici.L'inguernu hè friddu, pruvate d'assicurà chì l'aria di u pneumaticu di a vittura hè più di l'estiu, perchè u pneumaticu hè faciule d'espansione di calore è di cuntrazione di friddu.Face a guida còmuda è sicura.


Tempu di Postu: Dec-06-2021